Wednesday, January 2, 2013

Responsibilities...

Morning peeps!!

Cuti sekolah telah pun berakhir.. dan wahai adik-adik sekelian, musim persekolahan telah pun bermula semalam..  Seronoknya tengok budak-budak sekolah, lebih-lebih lagi yang darjah 1..comel-comel belaka...macam-macam ragam dapat dilihat.. Yang menangis, yang gembira sebab jumpa kawan-kawan baru... Teringat lak 20 tahun yang lepas..hehehe.. time ngah comel-comel lagi.. sekarang dah gemmm....waa..

So, for the first day, I saw everyone in bright white clean clothes.. Bersinar-sinar semuanya. Tak kurang juga dengan ibu bapa kanak-kanak... heee.. and the first day in my life staying here, Tasik Puteri jem teruk... setiap jalan dipenuhi dengan kereta-kereta.. Al-maklumlah, first day... ramai ibu bapa yang berhajat nak hantar anak mereka ke sekolah...

Jarang sebenar jalam jem camni..

Dan, di sini saya mengambil peluang untuk buat announcement bahawasanya taska ibu saya telah berpindah ke alamat: No.52, Jalan Hijau 11/8, Bandar Tasik Puteri, Rawang. Taska ni taska rumah je.. Tapi luas sikit la dari rumah yang terdahulu.. Siapa ada buaian dan kolam ikan.. Seronok budak-budak ni..

 Happy je hakim main buaian

Akmal Razif, Azizul Hakim dan Zarif Zakuan

Suka i tengok budak-budak ni happy... :)

eiyrah

No comments:

Post a Comment